torsdag 5. desember 2013

Vintervær

I går lavet snøen ned og det blir det masse julestemning av! I hvert fall for meg!
Jeg synes det er så koselig når alt er hvitt ute - deilig vintervær med snø som knaser under føttene når man går. I tillegg blir det så lyst, friskt og rent!
Dessverre har minstemor blitt syk, så det har ikke blitt noe utetid på oss i dag. Hun hadde så lyst til finne frem skiene da hun tittet ut av vinduet, men det får bli når hun er frisk igjen. Istedenfor har vi kost oss inne. Noen episoder av Jul i svingen har det blitt:) Synes den er så fin og ungene storkoser seg med hver eneste episode.



Både adventskrans og adventsstake har kommet på plass i vinduet på kjøkkenet. Begge deler fikk jeg av mamma og er noe av de tingene jeg gleder meg mest til å ta fram til jul hvert år. Jeg synes kristornkransen er så fin og så betyr den noe ekstra spesielt for meg siden jeg fikk den av mamma.



Ha en fortsatt fin desemberdag!

16 kommentarer:

  1. Håper det går fort over med minstemor:)
    Ikke noe greit med syke barn. En liten trøst oppi det hele er at det er godt det ikke er i jula.
    Ønsker god bedring til henne!!
    Så utrolig fin lampe du har!!
    Nydelig med kristorn krans og den flotte adventstaken!!
    Ønsker deg en fin førjulstid:)
    God klem fra Reidunnn

    SvarSlett
  2. Beklager men det kom hvis en n for mye på navnet mitt:)

    SvarSlett
  3. Otroligt vackert som vanligt, kransen är
    jättefin. Och så mycket snö, här kommer
    det nog snöa inatt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. Slik en stor Terrin har jeg høyt oppe på ønskelista- er bare så vakkert hos deg ;) Alt sammen !

    God bedring til jenta og jul i svingen er kjempekoselig <3

    Nyt kvelden klem Monica

    SvarSlett
  5. Thank you for your visit and so kind words!:)

    Oh, that window look is really beautiful, so sensitive atmosphere!!♥

    I wish you happy Advent time!

    Hugs, Marikki

    SvarSlett
  6. Åååhh, dette var nydelig å hvile øynene på!!!! Håper minstemor blir snart frisk så hun kan kan gå på ski:) Nå ikveld har snøen endelig kommet hit også, men det blåser veeeldig!!

    I morgen er det helg igjen og jeg ønsker deg en god helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Ååååå så nydelig,fekk sånn julestemning og så kos med snø ute og,her stormer det og snør så best å være innendørs:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Så koselig hos deg :) nydelig lampe også :) fint med slike ting som gir gode minner :) god bedring til snuppa :)

    SvarSlett
  9. For noen fantastiske bilder. Så fin lun stemning, herlig med snøen utenfor vinduet.
    Skikkelig norsk julestemning :-) klem Anita

    SvarSlett
  10. God morgon !

    Så fint från dig !

    Önskar dig en trevlig helg !
    Så fina bilder men en härlig stämning.
    Kram på dig

    SvarSlett
  11. Nydelig med snø. Håper vi får litt hvitt på bakken til jul også.

    SvarSlett
  12. Goddagens!
    Åhhh så fint du har det!
    Önskar dej en fin Aentshelg
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  13. Sne er smukt. Desværre bliver danskerne overrasket hvert år, når der kommer sne, og så sker ulykkerne.
    Flotte og juleglade billeder.

    Glædelig december-weekend :-)
    Birgitte

    SvarSlett
  14. Nyder at se dit smukke hjem i tekst og billeder. :-)
    Rigtig god weekend
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  15. Wow....så utrolig vakkert:)
    Nydelig du har det:)
    Tusen takk for alle herlige spor inne hos meg, setter stor pris på det:)
    Ønsker deg en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  16. Så koselig jul det var hos deg;);) God bedring til minstemor;) Ha en fin helg!

    SvarSlett