mandag 20. februar 2012

Emma stol


Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i forbindelse med ukens VI blogger!

For en stund siden kjøpte jeg denne Emma - stolen fra Tines kreative hjørne. Mannen skjønte fint lite da jeg kom drassende med en stol som for enkelte kan se ut som den er klar for søppeldynga. Med et et trekk så skjørt at det nesten revner bare man ser på det og med synlige nagler som har begynt å ruste. "Hva skal du med den da?" "Skal den ikke trekkes opp?" "Er den ikke til å sitte i?" Neida, jeg synes den er fin akkurat som den er. Et skikkelig funn! Når hunden har lært at den ikke skal sittes/ligges i kan vel alle lære det;))












Ønsker dere alle en fin ny uke!





6 kommentarer:

  1. Hej..Hvor er det bare en lækker stol, kan godt forstå du ikke vil ombetrække den ;) Og JA det er så dejligt, når solen skinner ind..Kh Camilla

    SvarSlett
  2. Fandt helt tilfældigt din blog ... Hvor er den fin ...
    Sikke en flot stol du har købt ... Jeg har dog set den før, da Tine har lavet et blogindlæg om den i dag ...
    Jeg lægger mig som følger og glæder mig til at følge din blog fremover ...
    Kram fra Dorthe - Pigekammeret

    SvarSlett
  3. Jösses vilken fin blogg du har!
    Och ett sååå vackert hem!!
    Hittade hit genom VI!

    jag lägger till mig som följare, för dig vill jag följa! :)
    Kan tyvärr inte lägga till dig i min blogglista, det fungerar inte, sen veckor... suck
    men så fort det fungerar så..

    Fåtöljen är bara sååå underbar!!

    Kram Tina

    SvarSlett
  4. Knallfin stol! Skjønner godt du vil ha den akkurat som den er, og ikke trekke den om. Herlig med gamle saker med sjel og naturlig patina :)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Hei! Kjempefin stol :) Benken finnes kun med det mørke trekket. Deilig gråbrunt, en fin kontrast til eikebeina. Og jeg som har malt soverommet mitt med kalkmaling i muldvarpfarge. Den er perfekt!!!

    Klemmer :)

    SvarSlett