tirsdag 7. februar 2012

Gangen

Det er ikke så lett å ta bilder fra gangen vår siden den er ganske lang og smal.
Husker godt da vi pusset opp her - lag på lag med gammel tapet og tjærepapp som omtrent var umulig å få av! Lei av å fjerne tapet sa du? Her var det virkelig bare å smøre seg med tålmodighet og tid. Vi skrubbet med vann, brukte tapetfjerner og det som måtte være for å få den bort -  den satt virkelig bom fast.
Det var deilig når vi endelig kunne begynne å bygge opp igjen:)



Ha en fin tirsdag!



4 kommentarer:

  1. Veldig fint bilde :) Likte den lampa! :)

    Skjønner du ble lei da.. Jeg ble jo lei bare av å måtte pusse veggene og grunne de før jeg kunne komme skikkelig i gang.. :P

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har en nydelig gang! Elsker pynten din :)

    SvarSlett
  3. SÅÅÅÅ fin byste - si fra når du er lei av den - da har du en kjøper her:)))) Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, blir så glad!

    Nydelig fra gangen din! Kjempefin speil, kommode og gine.

    Så kjekt at du har begynt å blogge for her inne hos deg tror jeg det kommer til å komme fye fine bilder, LIKER det jeg ser;-)

    Legger meg til som følger!

    Ha en fiiiiin kveld videre!

    SvarSlett